subota, 28. studenoga 2015.

Najava za O&A

Zdravo,
ovih dana sam mislila objaviti post sa odgovorima na pitanja koja ćete mi postaviti u komentare... Tako želim da se što bolje upoznamo, i želim da saznate sve što želite o meni..




Unaprijed hvala svima koji postave pitanja! A post sa odgovorima očekujte, za par dana. :**

Broj komentara: 10:

  1. Imaš li uzora u blogovanju i kojeg ako imaš?

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvi sam puta na tvom blogu i lijepo izgleda! Pratim te pa možeš i ti mene ako želiš :D

    1.Kada si objavila prvi post?
    2.O čemu je bio?
    3. Odakle si?
    4. Koliko imaš godina?
    5.Znaju li tvoji prijatelji za tvoj blog? :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. O čemu misliš pisati narednih dana?

    OdgovoriIzbriši
  4. 1. Najdraža boja
    2. U koju školu ideš?
    3. Da li imaš momka i koliko si ih do sada imala, najduža veza?
    4. Najbolje jaranice?
    5. Najbolji jarani?
    6. Gdje ćeš za novu godinu?
    7. Imaš li brata ili sestru?
    8. Šta želiš da budeš kad porasteš?
    9. Koju srednju školu planiraš da upišeš?
    10. Hoćeš li upisati fakultet negdje vani ili ovdje?

    OdgovoriIzbriši
  5. 1.Najdraža serija?
    2.Najdraži film?
    3.Najdraži glumac i glumica?
    4.Da možeš nešto poručiti bilo kojoj osobi na svijetu, živoj ili mrtvoj, kome i šta bi joj/mu poručila?



    Slučajno sam naletila na tvoj blog i dopao mi se i počela sam te pratiti pa ako možeš zaprati i ti mene :
    staliaisbae.blogspot.com <3

    OdgovoriIzbriši
  6. 1. Omiljeni karmin?
    2. Omiljena boja laka?
    3. Leto ili Zima?

    I kod mene Q&A http://jfashionlover.blogspot.rs/2015/11/najava-za-q_29.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Omiljeni makeup brend?

    Poseti me: www.makeupnroses.blogsot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Makeup proizvodi koje najviše voliš da koristiš?
    Voliš li više leto ili zimu?
    Planiraš li raditi neki tag post u skorije vreme? :) ♥

    http://myfashioncornerbym.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši